BOOTPD odpovida na nespravnem interface

Jiri Polach clarinet na atlas.cz
Středa Září 8 09:31:55 CEST 1999

>Bude to znit dost nevedecky, ale vymente poradi interfejsu: eth0 dejte
>dovnitr a eth1 ven.

No, to by se asi taky dalo, a taky jsem celkem cekal, ze mi to nekdo poradi
;-). Nicmene, abych tomu predesel, zkusil jsem nainstalovat dhcp; ten ma sice
tentyz problem, ale ve startovacim skriptu jsem nasel zajimavou vec:

route add -host 255.255.255.255 dev ethx (x = podle potreby)

Takze jsem dhcp zase odinstaloval a pouzivam tento trik pro bootp - funguje
bez problemu a na zadne vedlejsi ucinky jsem zatim neprisel.

Diky.

Jiri Polach