BOOTPD odpovida na nespravnem interface

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Září 8 10:21:09 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Jiri Polach wrote:

> No, to by se asi taky dalo, a taky jsem celkem cekal, ze mi to nekdo poradi
> ;-). Nicmene, abych tomu predesel, zkusil jsem nainstalovat dhcp; ten ma sice
> tentyz problem, ale ve startovacim skriptu jsem nasel zajimavou vec:
>
> route add -host 255.255.255.255 dev ethx (x = podle potreby)
>
> Takze jsem dhcp zase odinstaloval a pouzivam tento trik pro bootp - funguje
> bez problemu a na zadne vedlejsi ucinky jsem zatim neprisel.

DHCPD mohu doporucit, funguje mi jiz dlouho bez problemu jako nahrada za
BOOTP (serverovat Windousum dalsi a delsi polozky jinak neslo).
Ta option se jmenuje (z hlavy) -q <interface>, tedy cele "dhcpd -q eth1",
(u RH v prislusnem /etc/rc.d/init.d/dhcpd).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/