Delphi pro LINUX

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 8 10:17:24 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Libor Mitrenga wrote:
> Já ano, poněvadž na tomto projektu pracujeme víc jak 8 let.
> Vlastní knihovny v C++, aplikace v C++, objekty pro práci s daty,
> okny a files jsou vlastní, a ty volají funkce či objekty daného
> operačního systému.
> Testováno na WIN a na MAC OS. Nyní chceme připravit Linux.
> Aplikace je potom skutečně pouze kompilovaná pod vybraným C++.

S macOSem a Win nemusi byt problem, tam lze pouzit Visual C++, ktere
je pro obe platformy, ale mam spis obavu, ze muzete narazit na to, ze
C++ neni az tak jednoznacne definovana zalezitost a nektere
veci muzou dost tezce portaci zkomplikovat.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic