Synchronizace Debianu

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Středa Září 8 11:08:47 CEST 1999

On Wed, Sep 08, 1999 at 08:38:13AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:

> -> Obavam se, ze takova vec pro Debian neexistuje. Nevim ani o zadne jine
> -> distribuci, ktera by to umoznovala, ale necham se poucit.
>
> freebsd to ma riesene podobym sposobom. a to cvs-kom. mam pocit ze cvs pre

Vsak v hlavicce mailu muj MUA prozrazuje co pouzivam za osobni OS :-)
Chtel jsem totiz neco podobneho zavest i jedne firme, ktera si nechce
nechat vymluvit Linux, protoze "je pry moderni, mit ve firme Linux". Proste
klasika.

> debian existuje ale neviem na 100%o

No, ja jsem uz taky na nejaky narazil. Pokud jsem se ale dobre dival,
tak tam maji jen "drobky" typu dokumentace, dpkg,..

Jarda Klaus