ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 8 12:54:43 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	'-) No pozor, tohle me taky nejprve napadlo a chtel jsem tomu clovekovi
> z konference vysvetlit, ze nejde vubec o disky, ktere maji radove
> desitky GB, ale o procesy v pameti, bohuzel ani tak to neni zcela
> spravne... Pokud se jedna o data, tam pokud to vyrazne naroste, je to

Z tou oameti to neni nutne az tak kriticke. Ona to byla spis reakce
na to zdali by nebylo vyhodnejsi mit mensi programy, ktere si
obcas "odforknou" nejakeho potomka. Myslim, ze ne a je to
jeden zduvodu proc existuje a pouziva se FastCGI.

Pekne je to videt i na tom, kdyz vemu Apache a Boa server
a pouziji ho na tutez vec - distribuci naprosto
staticky informaci. Apache server zatizi vyrazne vice.
Argumenetem je, ze boa nevyuzije vice CPU pocitac.
Jenze jak jsem uz v teto konferenci poznamenal,
otazke je polozena tak,ze

1) vice  procesorovy pocitac s Apache

nebo

2) jednoprocesorovy s boa

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic