TTF->Type1

Dzon dzon na writeme.com
Středa Září 8 13:46:04 CEST 1999

>         SO nedokaze pouzivat fonty dodavane pomoci standardniho X Font serveru?

Na tuto otazku nedokazu dat presnou odpoved, ale IMHO ne.
Primo pouziva 'svoje' fonty, ktere fontserver vubec nevidi.
Fonty lze pridat pomoci toolu psetup, ktery zase pouzitelne
fonty najde jen ve 'FontPath'; pokud ovsem pouziju font server, ktery
mi poskytne pristup k TTF [xfsft], ve FontPath mam jen nejake
localhost/tcp
-> psetup k temhle fontum nema pristup.
Pokud jsem dobre pochopil, psetup prida font tak, ze prekopiruje/
/nalinkuje metriky i vlastni fonty [pfb] do sveho adresare a poupravi
konfigurak. Kdybych vedel jak, udelam to rucne, ale u ttf to nejde ;-)
Postup popisovany v setup.pdf mi nefunguje [vytvorit a pouzit metriky].
Moje pokusy byly konany na verzi SO5.0.

>         Pokud je ma uvaha zcestna, omlouvam se, dej kdyztak vedet jaxi nakonec
> pochodil, ja se na to az bude cas take chystam.... (na KDE 2.0 a
> stabilni KOffice nechci cekat)

zatim tapu :-( uz nevim co bych zkusil... opravdu to tady nikdo
neprovozuje??

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com