Linux a ridici system CNC stroju

ALMARA s.r.o. almara na almara.cz
Středa Září 8 16:40:59 CEST 1999

Mam mensi dilema

Mam napsany program (ridici system pro CNC stroje) v DOSu v realnem rezimu.
Je to docela slusny a je o to docela zajem. Rad bych to dale vylepsoval, ale
tahle platforma mi uz nevyhovuje (malo pameti). Pohravam si s myslenkou,
udelat to pod Linuxem s tim, ze bych vyuzil jen nektere jeho casti (sprava
pameti, souboroveho systemu atd. Ale zadna sit, viceuzivatelske prostredi,
...). Staci mi jen to jadro a pristup k hardwaru (grafika, ovladani
elektroniky pomoci preruseni a pristupu na porty).  Ponevadz Linux az tak
dobre neznam (jsem zacatecnik uzivatel), tak bych chtel vedet, zda ma vubec
tato myslenka smysl a jestli by nebylo lepsi hledat jinou cestu.

Chci aby se po nastartovani systemu automaticky spustila dana aplikace
(graficke prostredi) a uzivatel mel k dispozici jen ji a nic jineho (opravdu
hodne orezanej system). Co vsechno z Linuxu bych nutne k tomu potreboval?

A jak je to s licenci?. Nechi zverejnovat zdrojaky (kvuli konkurenci)
vlastni aplikace (postprocesor, zpracovani NC programu, ovladani
elektroniky). Jaky prekladac pouzit?

Nejde o cenu, ale o to, ze k Linuxu sezenu spoustu materialu a zbytek se da
nastudovat ze zdrojaku :))).

Do Windowsu se mi nechce - prase se v nich vyznej a podpora zadna.

Podelite se semnou o vase nazory?

        Diky Standa

almara na almara.cz