Linux a ridici system CNC stroju

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Září 8 17:23:06 CEST 1999

"ALMARA s.r.o." wrote:
> Mam napsany program (ridici system pro CNC stroje) v DOSu v realnem rezimu.
> Je to docela slusny a je o to docela zajem. Rad bych to dale vylepsoval, ale
> tahle platforma mi uz nevyhovuje (malo pameti). Pohravam si s myslenkou,
> udelat to pod Linuxem s tim, ze bych vyuzil jen nektere jeho casti (sprava

Nechci Linux znevazovat. Ale muj nazor je, ze pokud ne vlastni
operacni system, tak QNX. Neni to za pusu, ale na takovehle veci
je to naprosta spicka. Bohuzel to stale musime patlat pod DOSem,
drive se zdala hromada USD prilis velka a ted uz z toho nejde
couvnout.

http://www.qnx.com/ Je tam i pekna demoverze na jednu disketu.
Na pozadani poslou slusnej balik s dokumentaci a popisem. Treba
zajemci o clustery zjisti, ze to tento system umi od narozeni
a lovice rychlosti odezvy na interupty znechuti, ze uz to rychleji
nevyresi. A je to samozrejme unix se vsim vsudy.

Btw, sedime u pocitace se jmenem A a shellu zadame:
//B/bin/ls -la //C/usr    copak to asi muze udelat? :-)

	Majkl (majkl na tesnet.cz)