počet procesorů kontra velikost cache

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 8 20:36:06 CEST 1999

On 8 Sep 1999, Pavel Janik ml. wrote:

>    > mam take pocit, ze 2 a vice procesorove konfigurace nejsou az tak
>    > odladene a jsou dost citlive na vyber hardware.
>
> :-) Tak to jsem měl asi vždy šťastnou ruku. Připravoval jsem již asi dvacet
> SMP serverů (z toho byly dva čtyřprocesorové) a téměř vždy se jednalo o
> odlišné konfigurace. Jednoprocesorových serverů jsem instaloval
> nepočítaně. Hardwarové problémy se vyskytly pouze u dvou jednoprocesorových
> serverů a vždy to byl vadný disk nebo paměťové moduly. U SMP serverů se
> _zatím_ nic nestalo. Možná to je můj subjektivní pocit. BTW - "špatně
> [...]

Nektere HW se se SMP konfiguraci obcas nema vylozene rado. Treba
konkretni 3com sitovky. Vetsina veci tohoto razu je ve FAQ.
Zkouseli jsme to asi 2x na ASUS P2B-D, ktery by mel byt v pohode,
s Adapetec 2940 UW(nepletuli se) a sitovkami od 3com, Intelu
a jakesi s DEc Tulip. Vysledky spise nevalne. Pocitac
padal docela casteji nez s 1 CPU, ve druhem pripade
mel problemy nabootovat.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic