Linux a ridici system CNC stroju

Čtvrtek Září 9 10:43:22 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999 bravenec na optimit.cz wrote:

> O primem rizeni vyrobni linky Linuxem jsem kdysi cetl clanek v
> Linux Journal. Prosel jsem hromadku casopisu, ale nenasel jsem
> to. Zkusim lovit aspon z pameti: Linux se jim osvedcil. Bylo
> tam i porovnani s nejakym RT unixem, nevim uz, jestli mel
> Linux Linux odezvy delsi nebo kratsi, nejake mereni tam bylo.

To byla urcite ta francouzska firma, co vyrabi ty stroje na strihani (?)
textilniho materialu. Jak se jen jmenovala...Lectra. "Linux Means
Business: Using Linux at Lectra Systems", LJ cislo 36 (rocnik 1997), ten
clanek je i na webu (www.linuxjournal.com). Pak je jeste v 41/1997, jak
nejaci Japonci ridili vytah a v 39/1997 o nejakych prumyslovych robotech
("MYDATA's Industrial Robots").

Nicmene pokud byste chteli Linux vykuchavat a nechavat jen urcite casti,
tak se zkuste podivat na OSKit (http://www.cs.utah.edu/flux/oskit), kde uz
jsou takove rozporcovane komponenty pripraveny.