Nahodne chyby pri kopirovani na server Linux

Čtvrtek Září 9 10:52:41 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Milan Vacha wrote:

> Vyzkouseno nekolikrat kopirovani maleho textoveho souboru (4019 b) a
> nejakeho vetsiho (cca 6 MB), "F"-sitovy disk na linuxovem serveru:

Sitovy disk je co? SAMBA? mars_nwe? (Predpokladam, ze "C" je lokalni
disk.)

> Zajimave na tom je, ze kdyz se podivam do toho nakopnuteho souboru, tak jsou
> v nem nekdy zapsany veci, ktere jsem si predtim na lokalnim pocitaci
> prohlizel.

To vypada jako pomichani bufferu. V prvni fazi bych asi sledoval provoz na
siti (nejspis se napichnul do serveru), jestli ty kravoviny ma na svedomi
klient, nebo to zmota az server. Mozna je to nejaky zmatek v komunikacnim
protokolu, neco na zpusob Y2K...to by mohlo vysvetlovat, proc se to objevi
az po delsi dobe.