Nahodne chyby pri kopirovani na server Linux

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 9 10:22:32 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Milan Vacha wrote:

> Mam jeden celkem neprijemny problem, mame u jednoho klienta nasazeny nejaky
> sitovy skladovaci software ve FoxPro 2.5 a obcas (v posledni dobe hodne
> casto) se stane, ze tabulky nebo indexy jsou nakopnuty. Nyni jsme zjistily,
> ze v dobe, kdy se to stane staci nakopirovat nejaky soubor z lokalniho disku
> na server a to samotne staci, aby se ten soubor nakopnul (takze to snad s
> Foxkou nema nic spolecneho). Pokud se restartuje server, zase vsechno nejaky
> cas funguje bez problemu. Problem je ale v tom, ze nevim, cim se ta chyba
> startuje...

Mozna jsem spatne cetl, ale servrem je co? Samba? Pise neco do logu?
<JOKE>Pise</JOKE> neco do logu i kdyz zvysite debug level?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic