Linux a ridici system CNC stroju

Čtvrtek Září 9 11:15:40 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999 mao na me38.nri.cz wrote:

> tak to asi tezko. nejvetsi vyhoda dosu je to ze sam system
> vas moc neotravuje.

...a nejvetsi nevyhoda, ze vam moc nepomuze

> to nemuze byt ten hlavni duvod, k dosu/windows lze sehnat opravdu dost
> dokumentace a to zdarma ( mozna ze vice nez k linuxu, tohle priznivci
> linuxu neradi slysi )

kvantita neni kvalita...popis funkci z nejmenovaneho API mam asi
desetkrat, ale co vlastne nektere z tech funkci delaji (napr. co to
znamena vyplnit polygon...v dokumentaci k X11 je to popsano naprosto
presne), jsem se nedozvedel nikde (a kdyz to zkusite na nekolika ruznych
pocitacich s onim nejmenovanym "OS", nedostanete vzdy stejny
vysledek...zrejme zalezelo na tom, jakou mel vyrobce driveru zrovna
naladu)

> to je lez. muzete si ZDARMA stahnout cely SDK od windows ( priklady
> nastroje atd ) je to asi 1GB dat. takze si muzete udelat obrazek ze je
> to dost. zase si muzete byt jisti ze pokud ma system nainstalovany
> (WINDOWS) tak vam grafika nebude cinit problemy. programovani windows
> neni tak hrozne. obcas neco nefunguje, ale lze to obejit.

ok, ok...ale co ten realtime? :)

> jednoduchosti programovani se linux dosu asi nevyrovna. v DOSU proste mate
> VSECHNO v rukou

a taky vam muze VSECHNO spadnout na hlavu

> instalace narozdil od DOSU neni bezproblemova.

uz jsem videl protipriklad (DOS nesel nainstalovat, protoze pri bootovani
z diskety zhebnul, ale Linux fungoval)

> jak se mi jevi SVGAlib nema budoucnost, snad neco pod X, ale prase se v nich
> vyznej ( to je parafraze hehe )

viz vyse uvedena poznamka o dokumentaci