Linux a ridici system CNC stroju

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 9 10:17:05 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999 mao na me38.nri.cz wrote:

> to nemuze byt ten hlavni duvod, k dosu/windows lze sehnat opravdu dost
> dokumentace a to zdarma ( mozna ze vice nez k linuxu, tohle priznivci linuxu neradi slysi )

Problem s Win dokumentaci ovsem je, ze byva casto neuplne a nepresna.
Opravdu low Level veci se hledaji spatne a nebo jsou drahe (DK k File
systemu snad jsem videl dobre: 5000$ apod.). Co je ale horsi
- byva taky nekdy protichudna nebo vylozene mylna a to i od MS.
navic to ovse obsahuje more vyjimek, uff, tudy cesta asi nevede

> to je lez. muzete si ZDARMA stahnout cely SDK od windows
>( priklady nastroje atd ) je to asi 1GB dat. takze si muzete udelat
> obrazek ze je to dost. zase si
> muzete byt jisti ze pokud ma system nainstalovany (WINDOWS) tak vam
> grafika nebude cinit problemy. programovani windows neni tak hrozne.
> obcas neco
> nefunguje, ale lze to obejit.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ TO JE ONO!

> [...]
> Pokud jde jen o pamet pouzijte nejaky DOS extender.
>
> ja jsem osobne dost skepticky k minidistribucim, ktere by chodily vsude.
> pokud se budete chtit drzet linuxu, asi to budete muset tem lidem instalovat
> obcas jim poradit, aby si vymenili video kartu atd. musite take uvazovat
> ze pokud pouzijete dos tak vam to nemusi zase chodit pod windowsovskym
> emulatorem dosu. Mame tu jeden program na ovladani trvdomeru a ten
> pokud je pocitac taktovan vice jak na 300MHz tak selhava.
> jak se mi jevi SVGAlib nema budoucnost, snad neco pod X, ale prase se v nich

No jo, ale DOS tu budocnost taky nema :-)

> vsechno ma neco, problemum se nevyhnete. pokud chcete tvorit neco s
> co se bude rozrustat, doporucuji linux(rtlinux). pokud chcete aby to fungovalo
ano a nebo QNX (ovsem to jsou $$$)

> ted a pak se uvidi bude asi lepsi dos. dos za par let odumre uplne a co pak ?
>
> nedavno jsem psal jeden programek urceny na cteni dat
> a i kdyz jsem priznivec linuxu, psal jem ho v dosu. ale to byl
> pouze sber dat. bez grafiky.

Cteni dat odkud?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic