ANN: Sun koupil StarOffice

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Čtvrtek Září 9 14:02:40 CEST 1999

Ahoj!

> Mam obavu, ze nikoliv :(

Tak uz jsem slysel detaily: Zdrojaky jsou k dispozici, ale neni mozne
sirit modifikovane verse. Jinymi slovy to neni "Open Source". No nic,
kdyz jsem naposledy zkousel abiword (vcera), docela se tvaril ze
funguje. Teda kdyz se mu dal dobry visual a kdyz se nastavilo
DISPLAY=127.0.0.1:0 :-). Dokonce se mi s nim podarilo otevrit i nejaky
wordovy dokument. Navic je to GPL...
								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!