ANN: Sun koupil StarOffice

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Úterý Září 14 06:57:50 CEST 1999

> 	Coz nic nerika o tom, jak pouzitelna by byla nma podobne 'plecce' na
> Linuxu, nebo jste nikdy nevidel ten stejny SW na ruznych OS (napr. MS
> Windows / IBM OS/2) behat uplne jinou rychlosti a skoro jste mel pocit,
> ze jste si spustil snad neco uplne jineho?

To mate pravdu. Netscape Comm. je toho zarnym prikladem.

Na druhou stranu, videl jsem, jak beha strojarsky CAD I-DEAS na WS (HP 9000 B
160, 128MB RAM) a jak bezi na PC s WinNT (Siemens-Nixdorf PII/333, 128MB RAM, X
Window Extensions for NT). Rychlostne to bezelo stejne (akorat na NT to vic
pada).

Takze zas tak primo bych to portovani nebral.

							Martin Zuber