Scanner

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Září 10 10:55:06 CEST 1999

bravenec na optimit.cz wrote:

> Zkusenosti lepsi, nez ve Windows NT. Ale nutny je SCSI scanner.
> Scannery pres paralelni port nebo USB nejsou podporovane.
>
> Mam scanner UMAX 1200S a SCSI radic AVA1505. Original radic
> prilozeny ke scanneru jsem vubec nezkousel.
>
> Jak uz kdosi napsal, divejte se po projektu sane. Existuje to
> jak ve verzi pro povelovou radku, tak pro X, umi to pracovat
> i pres sit a ma to zabudovanou podporu pro GIMP. Pod X to vypada
> navenek stejne, jako podobny soft pro MS, ve spojeni s GIMPem
> je to parada.

Juuu, ja se po tom jiz dlouho nedival a kvuli skenovani (jenom)
obcas bootuji do Windows. Neni tedy pravda, ze to umi treba jen
cernobile nebo jiny hacek? A z hlediska verze Linuxu a ostatniho
softu, jsou nejake problemy (minimalni verze jadra, ...)?
Zustavat v Gimpu by se mi libilo (M$ Photoeditor mi pri skenovani
vetsiho poctu obrazku vselijak pada -- na coz jsem si zvykl) !!!

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz