Scanner

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pátek Září 10 11:17:58 CEST 1999

> Juuu, ja se po tom jiz dlouho nedival a kvuli skenovani (jenom)
> obcas bootuji do Windows. Neni tedy pravda, ze to umi treba jen
> cernobile nebo jiny hacek? A z hlediska verze Linuxu a ostatniho
> softu, jsou nejake problemy (minimalni verze jadra, ...)?
> Zustavat v Gimpu by se mi libilo (M$ Photoeditor mi pri skenovani
> vetsiho poctu obrazku vselijak pada -- na coz jsem si zvykl) !!!

Zadny hacek. Aspon se scannerem UMAX 1200S a radicem AVA1505.
Jadro mam 2.0.35. Drobne problemy jsou s detekci scanneru,
pokud neni scanner zapnuty pri bootu. Nekdy Xsane v GIMPu
scanner proste nenajde, pak staci bud nastartovat xsane samotne
(ne z GIMPu), nebo velmi tvrde reseni - init 6 :-)

Petr Bravenec