Delphi pro LINUX

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Sobota Září 11 13:56:39 CEST 1999

On Sat, 11 Sep 1999, Michal Skvor (MiSk) wrote:

> Myslim ze debata o tom, jake ma mit ucetnicvi klienta je to mene
> podstatne, pokud budou napsane knihovny pro komunikaci s vlastnim
> ucetnictvim tak je pak jedno jak bude klient vypadat, jestli bude v
> jave, v php, v gtk, motifu, ncurses nebo v cem jeste, dulezite je, aby
> to "uvnitr" behalo tak jak ma.
> Jinak se mi na programovani ozval jeden clovek a to je na takovy projekt
> opravdu velmi malo.

No mozna to nekteri prehledli - teda alespon ja... o co presne jde?
Netvrdim, ze chci hned programovat, ale existuje-li nejaka blizsi predstava
tak by me zajimala.

							Zakkr

PS. (zacit) programovat stylem "jak ma vypadat tvaricka programu" naucil
    "programatory" prave system ruznych kreslitek... nikoho nezajima co je
     uvnitr, hlavne kdyz to chodi a je to rychle hotove.