Delphi pro LINUX

Michal Skvor (MiSk) M.Skvor na sh.cvut.cz
Sobota Září 11 15:24:12 CEST 1999

Zakkr wrote:

> No mozna to nekteri prehledli - teda alespon ja... o co presne jde?
> Netvrdim, ze chci hned programovat, ale existuje-li nejaka blizsi predstava
> tak by me zajimala.

No byl tu napad spachat podvojne ucetnictni pro linux. Predpoklad byl,
ze by to "unvitr" jelo na nejakem sql serveru, pravdepodobne Postgres a
nad tim neco spachat. Koncepce neni jeste ani zapocata a zavisi na poctu
a kvalite prispevku na konferenci dforce.programming.ucto na serveru
dforce.sh.cvut.cz. Rikam je to vse jeste v zacatcich takze pokud nekdo
ma nejaky tvurci navrh, sem s nim.

--
                regards
                                Michal Skvor

         |\          Email: M.Skvor na sh.cvut.cz
        /| \         Http:  http://dforce.sh.cvut.cz/~misk/