timezone

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Sobota Září 11 14:31:08 CEST 1999

ako zmenim timezone pre celu masinu naraz ?

mam dva stroje a na jednom mam CEST a na druhom EDT ( ked zrusim nastavenie
premennej TZ )

instalovane boli cca rovnako . akurat mi nesedi cas ..

pozeral som aj date -s, ale tam mu neviem povedat Timezone .

hwclock je na oboch masinach rovnaky ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying