Delphi pro LINUX

Libor Mitrenga mitrenga na tdf.cz
Sobota Září 11 15:50:44 CEST 1999

> No byl tu napad spachat podvojne ucetnictni pro linux. Predpoklad byl,
> ze by to "unvitr" jelo na nejakem sql serveru, pravdepodobne Postgres a
> nad tim neco spachat. Koncepce neni jeste ani zapocata a zavisi na poctu
> a kvalite prispevku na konferenci dforce.programming.ucto na serveru
> dforce.sh.cvut.cz. Rikam je to vse jeste v zacatcich takze pokud nekdo
> ma nejaky tvurci navrh, sem s nim.

Existuje projekt ECONOMY, který již je funkční ve WIN a byl připravován koncepčně tak, aby jej bylo možné portovat na další platformy. Právě pracujeme na portaci pro Linux. Na celém projektu je celkem asi 10 let práce tří lidí. Pokud by tento projekt zajímal více lidí, může využít zaměřených konferencí na našem serveru. Také jsem již včera zmiňoval, že jsme otevřeli konferenci typu obecná diskuze ohledně firemních informačních systémů.

Uvítáme jakoukoli diskuzi, která pomůže k dosažení cíle - firemní informační systém pro Linux.

S pozdravem

--
Libor Mitrenga, TDF Software, s.r.o.
mailto:mitrenga na tdf.cz | http://www.tdf.cz | tel: 0602 / 755 714