Offtopic: Neschopny provider: Was: Novy RedHat

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Pondělí Září 13 08:59:37 CEST 1999

On Mon, Sep 13, 1999 at 08:40:08AM +0200, Jan Derfinak wrote:

> Mna napada otazka, ci je nutne vyuzivat sluzby neschopneho providera, ktory
> sposobuje neporiadok na internete? Predpokladam, ze keby zakaznici jeho
> sluzby odmietli prave z tychto dovodov, doslo by mu, ze nieco nie je v

NENI nutno, neni nutno ....
To jsem presne udelal. Byl jsem v Telenoru a setkal jsem se tam s jakymsi
panem Prazakem. Tvrdil mi nehorazne lzi, jako ze mi _zadny_ provider nedovoli
pouzivat jimi nepreddefinovane cgi atd. A vety typu "Je videt ze tomu
nerozumite", misto aby to vysvetlil v cem se mylim, me pekne vytacely. Potom
jsem tam volal a pan Prazak se mnou prerusil rozhovor, a jakymsi omylem
spojovatelky jsem se dozvedel ze mu volal nejaky jeho kamarad. proste pokud
slysim o Telenoru takovehle veci me neprekvapuji. Neni nic ucinejsiho nez
si zvolit nekoho jineho. Pokud me s**** uz kdyz jsem se ptal na moznosti
tak nepredpokladam ze jejich sluzby stoji za neco vice.

mao

p.s. Telenor v praze