Offtopic: Neschopny provider: Was: Novy RedHat

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Pondělí Září 13 09:03:53 CEST 1999

Bez urazky, ale tohle je vrchol naivity. Vetsina lidi (odhaduji 95%), kteri
se dnes prihlasuji do Internetu nema ani potuchy o tom, co je to FTP. Kdyz
je nejaky odkaz nekam nepusti je to chyba serveru a konec. Z tohohle duvodu
providera moc lidi neopusti... :-)

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz