ucto (Was: Re: Delphi pro LINUX)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 13 11:53:56 CEST 1999

On Mon, 13 Sep 1999, Zakkr wrote:

> Jak rozsahle pocitate, ze to bude ("spachat" zni jako udelat kalkulacku:-) ?
>
> No neslo by trochu specifikovat tu konferenci - tedy to jak se prihlasit?

Neni uz nahodou nejake ucetnictvi hotove? Tusim jsem videl nejake ceske s
MySQL, jmeno nejak jako xmymoney nebo tak podobne.... Uz presne nevim.
Treba by stacilo se dohodnout s autorem, ze mu pomuzte s tim jeho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.