ucto (Was: Re: Delphi pro LINUX)

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pondělí Září 13 12:26:17 CEST 1999

> Neni uz nahodou nejake ucetnictvi hotove? Tusim jsem videl nejake ceske s
> MySQL, jmeno nejak jako xmymoney nebo tak podobne.... Uz presne nevim.
> Treba by stacilo se dohodnout s autorem, ze mu pomuzte s tim jeho.

Jo, ale to bylo jednoduche ucetnictvi. Dival jsem se na to.

Zacatkem tohoto roku jsem uvolnil prazaklad podvojneho ucetnictvi
a anoncoval zde v konferenci - nikoho jsem nenasel.
Puvodne jsem uvazoval o GNU licenci, aby mi s tim mohl nekdo
pomoci, ale nikdo se nepridal. Od te doby jsem udelal hromadu prace.
Je to psane v GTK+ 1.2, databaze PostgreSQL, povetsinou v C.
Predstavoval jsem si, ze bych na tom mohl ryzovat sam, kdyz se
nenasli spolupracovnici. Pokud by byl k dispozici rozumny tym,
pouvazoval bych opet o GNU licenci.

Petr Bravenec