Reverzni DNS - jak overit ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Září 13 13:29:41 CEST 1999

> Skutecne to vypada, ze mate DNS v poradku, jinak pro overeni je mozne
> pouzit stranku p. Kuchty na http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/testdns.php3
I tady to vypada bez zavad.

> Vyhodou je, ze je na skoro stejne siti jako ftp.linux.cz, takze pripadne
> problemy by se mely projevit na obou stejne.
Tady problemy nejsou, na ftp.linux.cz ano.

Co s tim ? Overovani, ktere jsem zminoval, nam poslal admin naseho
providera (ahoj Martine) jako dostatecne pro vyzkouseni prislusne
reverzni DNS. Ja mu nemam duvod neverit a podle odkazu, ktere prisly
privatne, by mel dotaz na ns.eunet.cz skutecne stacit. Pak by me ale
zajimalo, co a jak (a proc) overuji servery, ktere nam odmitaji
spojeni.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s