Reverzni DNS - jak overit ?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Září 13 12:57:44 CEST 1999

Miroslav BENES wrote:

> Co s tim ? Overovani, ktere jsem zminoval, nam poslal admin naseho
> providera (ahoj Martine) jako dostatecne pro vyzkouseni prislusne
> reverzni DNS. Ja mu nemam duvod neverit a podle odkazu, ktere prisly
> privatne, by mel dotaz na ns.eunet.cz skutecne stacit. Pak by me ale
> zajimalo, co a jak (a proc) overuji servery, ktere nam odmitaji
> spojeni.

To by asi mel zodpovedet administrator ftp.linux.cz, ale presto jsem
jeden drobny problem v konfiguraci vaseho DNS objevil.

Ten pocitac ma totiz zpetny preklad www.tenez.cz, ale www.tenez.cz nema
A zaznam, je to alias pro www-tenez.tenez.cz. Pri "paranoickem"
nastaveni by to mohl byt problem.

Zkuste si http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/ , zjistite, ze je
v konfiguraci tenet.cz jeste jedna hruba chyba, a muzete si projet i
domenu 66.75.195.in-addr.arpa,

Zdravi

Petr Soucek