Streamovani signalu pod Linuxem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 13 14:30:17 CEST 1999

Dne 13. 9. 1999 Radek_Sedmak na eurotel.cz napsal:

>      chtel bych se poptat zda nema nekdo zkusenosti s provozovanim software
> ktery umoznuje viz. subj. Koukal jsem na www.icecast.org.
> Chci se poptat hlavne na vyrobu signalu. Nechci pouzivat externi zdroj. Treba
> NT+WinAmp. Chtel bych aby server i soft pro vyrobu bezel pod linuxem. Muzete me
> nakopnout spravnym smerem. Provozuje nekdo neco podobneho pod linuxem ?

No, otazka je, jak chcete signal produkovat. Obavam se, ze v realnem case to
bude pomerne narocne. Nicmene Icecast streamuje MP3 audio, takze zrejme bude
potreba nejaky encoder, napriklad LAME (http://www.sulaco.org/mp3/), Blade
Enc (http://home8.swipnet.se/~w-82625/), 8Hz MP3 (http://www.8hz.com/mp3/)
nebo komercni XingMP3 Encoder (http://www.xingtech.com/mp3/encoder/).

A nebo potrebuje IceCast neco specialniho a ja jsem uplne mimo?

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.