Streamovani signalu pod Linuxem

Michal Skvor (MiSk) M.Skvor na sh.cvut.cz
Pondělí Září 13 23:23:50 CEST 1999

> Dobry den,
>      chtel bych se poptat zda nema nekdo zkusenosti s provozovanim software
> ktery umoznuje viz. subj. Koukal jsem na www.icecast.org.
> Chci se poptat hlavne na vyrobu signalu. Nechci pouzivat externi zdroj. Treba
> NT+WinAmp. Chtel bych aby server i soft pro vyrobu bezel pod linuxem. Muzete me
> nakopnout spravnym smerem. Provozuje nekdo neco podobneho pod linuxem ?

No ja pouzivam icecast, viz:
dforce.sh.cvut.cz has been up 10 days, 3 hours, 7 minutes and 46
seconds, since 03/Sep/1999:20:11:33.

Also acting as a http file server, streaming files from
/usr/local/icecast/files, they are accessible here

Connected sources: 1
/monkey localhost 8 days, 20 hours, 56 minutes and 28 seconds

Slape to, ale ma to nektere mouchy. Nepodarilo se mi treba rozbehnout
to, aby ukazoval nazev pisnicky a podobne ( mozna jsem jenom neco
opomenul v nastaveni ), obcas pri prechodu pisnicek to zaskripe.
Jinak je to v pohode a celkem stabilni, pokud se signal nekomprimuje,
tozn ze proste jen distribuuje mp3, zkousel jsem i kompresi, ale na to
moje unavene pentium na 120 uz nestaci...
--
                regards
                                Michal Skvor

         |\          Email: M.Skvor na sh.cvut.cz
        /| \         Http:  http://dforce.sh.cvut.cz/~misk/