postgres a lockovanie

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pondělí Září 13 15:46:04 CEST 1999

Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>         Ja bych to vyjadril daleko prozaicteji... - jakakoli modifikace
> databaze, kterou nelze CELOU vytvorit jednim SQL dotazem je v principu
> bez transakcniho zpracovani nemozna (opravdu by me zajimalo bezpecne
> jine reseni... a nejen me urcite)

Dobre. A co reknete o databazi, ve ktere nejte schopen udelat jiny ALTER
TABLE
nez pro pridani sloupce?

>         Co se tyce threadovani vyvojari PGSQL o nem zatim neuvazuji a meli k
> tomu dost dobre duvody....

Stejne tak jako maji vyvojari MySQL dobre duvody pro nenapsani
transakci.

> resp. qalite implementaci techto vlastnosti, takto srovnavate Mercedes s
> Trabantem a jeden rika, ze obe auta maji 4 kola a uvezou ridice a druhy
> rika, ze ten kopec vyjede Mercedes na 3. rych. stupen a Trabant pro toto
> neni urcen....

No tak tady jste s priurovnanim pekne ulitl.
Kdyby stal mercedes a trabant stejnou cenu, myslite,
ze by byla takova obliba trabantu?

Spis bych pouzil jine srovnani.
Vemte si zeleznici - pSQL a kamion - mySQL.
Chapete ty rozdily a ten pristup?

--
Oto 'tapik' Buchta