Postgres a username/password

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Září 13 16:00:43 CEST 1999

On Mon, 13 Sep 1999, Michal Kadlec wrote:

> Vazeni kolegove,
> nainstaloval jsem si postgres 6.4.1 (linux) a dokonce se mi ho podarilo i
> rozbehat. Co se mi vsak nepodarilo, je vzdalene prihlasovani.
> Chova se to takhle:
>
> Connection to database 'mydb' failed.
> User authentication failed
> me na myhost mrtg#

Jo 6.4 :-)) to aby vam radir cert - prejdete k 6.5.

No nevim jakou pouzivate distribuci, ale napr. v Debianu ne v
/etc/postgresql soubor postmaster.init a zde je nutne mit povolene TCP/IP.
Dal pak je tam soubor hba.conf a zde je nutne nastavit moznost logovani
overovani.. atd. (default je tam jen localhost).

!je mozne, ze neco z toho co tu pise u 6.4. neni!

						Zakkr