TTF->Type1

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Září 13 22:23:48 CEST 1999

Dzon <dzon na writeme.com> writes:

> Tohle jsem prave nevedel, nikde jsem nezjistil ze TTF je 'lepsi' nez
> T1, myslel jsem ze to je naopak. M$ TTF jsem chtel pouzit prave kvuli

  Ono se urcite neda jednoduse prohlasit ze TTF je lepsi nez Type1. Kazdy
format ma sve vyhody. Problemem ale je ze zpusob zaznamu jednotlivych znaku
se v obou formatech lisi a diky tomu prevodem font ztraci svou kvalitu.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *