ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Září 13 23:17:35 CEST 1999

On 13 Sep 1999 11:21:52 +0200, Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz> wrote:

>Tohle je IMHO jen dukaz zvracenosti HTML. :-)
>Prohlizec vse viuz z HTTP hlavicky, kdyby to nevedel, nebude
>to interpertovat jako HTML tj. na zadny META HTTP-EQUIV ani nenarazi.
>
>IMHO by to melo byt v HTTP hlavickach

Podle mého to naopak do HTTP vůbec nepatří. Informace o kódování
dokumentu patří jednoznačně do dokumentu -- jak jinak chcete třeba
zajistit správné zobrazení dokumentu, čtete-li ho např. z CD? Například
teď připravuji informační CD a dělám to v HTML -- mám za to, že jako
platformově nezávislý formát, který lze prohlížet na každé platformě (a
narozdíl od PDF jej lze číst i na znakovém terminálu) je to prakticky
jediný vhodný formát, pokud nechci čtenáři vnucovat, čím si text musí
číst. A to nechci. Jediný způsob, jak ten dokument udělat skutečně
nezávislý na použité platformě, je dát informaci o jeho kódování přímo
do něj.

Toho, kdo vymyslel, že se informace o kódování *DOKUMENTU* mají dávat do
hlavičky *PŘENOSOVÉHO PROTOKOLU*, by někdo měl exemplárně potrestat.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."