Delphi pro LINUX - dost OT

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 14 10:02:18 CEST 1999

On Tue, 14 Sep 1999, Miroslav Ambros wrote:

> Tvrdim z nekolikalete zkusenosti - zadny firemni ekonom nenecha
> zavest ucetnictvi v dnesni zhyckane dobe bez -
> 1. podpory a to okamzite
> 2. manualu s obrazky a skoleni personalu
> 3. ucetniho, danoveho poradenstvi atd. atd.
>
> 2. Tohle neni Apache kde se napise HOW-TO a spravci si poradi,
> tohle potrebuje masinerii. Tem lidem je jedno jestli to jede pod
> DOSem, Linuxem nebo upravenym operacnim systemem rakety
> MALJUTKA, pro ne je podstatne to vyse napsane.
> Budu kacir - jestli je to free nebo za penize neni zas az tak uplne
> podstatne.

No todle je presne ten typ softu co muze byt free a presto na tom nekdo muze
vydelat .. proste na te podpore, zaruce..

> 5. ZADNY AUDITOR NEDA AUDIT NA PROGRAM
> S DOSTUPNYMI ZDROJAKY.
> Presneji na ucetnictvi zpracovane takovym programem.

??? a bankam nevadi, ze pouzivaji sifry od kterych jsou zname algoritmy a
mozna i zdrojaky tech sifer ?

> Omlouvam se vsem kdo docetli az sem za dlouhy a ponekud
> chaoticky OT prispevek (02:00).

To nebyl chaos, ale rozumne slovo (i kdyz mozna trochu pesimisticke :-))

Zda se, ze jen v CR na linuxu existuje cca. 10 lidi ktere to zajima, maji
ale chut se dohodnout a delat spolecne? (tady jsem zase pesimista ja...
proste barva koupelny je pro nektere dulezitejsi nez to kolik to ma pater a
na cem to stoji..).

						Zakkr
PS. jinak je konference o IS..