Telenor Was RE: Offtopic: Neschopny provider...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Září 14 10:42:14 CEST 1999

> Tak to pozor, my v Telenor Internet na slovensku nechame v pohode primarky
> zakaznikom ale v .sk zone to nevidno. nase DNS robia sekundarky (povinne,
> neviem ci to uz je tak vsade ale prechadzame na tento sposob) a klienti
> zvonka sa teda pytaju nasich DNS serverov na IP a podobne. Vysledok ?

Uhm. Ja som myslel ze ked sa posiela ziadost o ip-cko z dns, tak sa posle
hlaska vsetkym serverov vedenych v DNS.(aj primarovi aj sekundarovi).
Potom pridu odozvy a spracuju sa.

> zakaznicka linka nebude zatazena DNS requestami zvonku, a DNS pojde
> zakaznikovi aj ked mu linka padne. takze - vysoka rychlost a stabilita DNS.

Ked je pripojeny, tak requesty mu pridu.
A ked nie je dlho pripojeny, vas zaznam vyprsi.

PS: toto co tvrdim som si este nestihol overit. Idem sa hned na to
pozriet. Ak nemam pravdu, tak si z tohto listu nic neberte. :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }