Telenor Was RE: Offtopic: Neschopny provider...

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Září 14 10:54:29 CEST 1999

Zdravim,

> Uhm. Ja som myslel ze ked sa posiela ziadost o ip-cko z dns, tak sa posle
> hlaska vsetkym serverov vedenych v DNS.(aj primarovi aj sekundarovi).
> Potom pridu odozvy a spracuju sa.

   To je dosti zavisle na operacnim systemu. Tradicni algoritmus je "setridim
si podle nejakeho heuristickeho kriteria jednotlive NS recordy [hint: stejne
v nich neni receno, ktery je primarni a ktery sekundarni], poslu request
prvnimu, pokud se do pomerne maleho timeoutu nevrati, posilam dalsimu atd.,
ridim se prvni odpovedi, ktera mi prijde; pokud zadna, retry.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"What? DosShell wasn't supposed to be a joke?"