AVI->MPEG

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Září 14 10:48:24 CEST 1999

> Potrebuji provest konverzi souboru AVI do MPEGu. Nevite o nejakem softu ktery

Berkeley MPEG Encoder, a dalsi dva na jejichz jmeno si nevzpomenu...
nicmene ja sam jsem v tomto smeru zbabele utekl k Windoze:
Je nutno kompresit video a zvuk zvlast a pak spojit --- pokud to nemas
presne nastavene, rozjede se zvuk vuci videu
Neda se na to koukat, neznam moc format MPEG, ale ac jsem se uzkostlive
drzel navodu, opravdu vysledek nestal za to
Musis mit AVI nahrane kodekem ktery podporuje encoder --- jsou asi dva,
pomerne malo usporne.
Je to fakt pro profiky kteri vedi co to je GOP, BPI framy

Pouzivam Xing pro Wokna.

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com