AVI->MPEG

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Září 14 11:05:57 CEST 1999

> Berkeley MPEG Encoder, a dalsi dva na jejichz jmeno si nevzpomenu...
> nicmene ja sam jsem v tomto smeru zbabele utekl k Windoze:
> Je nutno kompresit video a zvuk zvlast a pak spojit --- pokud to nemas
> presne nastavene, rozjede se zvuk vuci videu
> Neda se na to koukat, neznam moc format MPEG, ale ac jsem se uzkostlive
> drzel navodu, opravdu vysledek nestal za to
> Musis mit AVI nahrane kodekem ktery podporuje encoder --- jsou asi dva,
> pomerne malo usporne.
> Je to fakt pro profiky kteri vedi co to je GOP, BPI framy

??????
Mate na mysli program 'mpeg_encode'?
Ja jsem tam nenasel moznost konverze z AVI do MPEG.
Treba jsem ale spatne hledal, konverze z AVI by me VELMI potesila.

A k tem profikum - mam k tomu daleko, ale kdyz si napisu
man mpeg_encode
doctu se, co je to GOP i framy BPI.
A jestli se na to nedalo koukat.... nezkousel jste
to prehravat programem xanim?
mpeg_encode funguje dobre, xanim dos bidne :-(

Petr Bravenec