Telenor Was RE: Offtopic: Neschopny provider...

Úterý Září 14 13:28:53 CEST 1999

Petr Novotny (Petr.Novotny na antek.cz) wrote:
:
: Fakticky stav (konfigurace bindu): U nas primar, na dvou strojich
: providera sekundar.
: Registrovany stav v .cz domene: Dva stroje providera.
:
: Kazdy, kdo dela rekurzivni dotaz (cz -> antek.cz) je nasmerovan
: na providera. Pritom vsechny opravy zony delam ja u sebe.
:
: Takze leda by se nekdo ptal podle SOA - dela se to vubec? Jinak
: se o nasem stroji (jako autorite) ani nedozvi.

Ja jsem to nastavil uplne stejne. Provider se zpocatku tvaril dost
nechapave co ze to chci, ale kdyz jsem mu rekl ze od nej chci jenom
dva sekundary k memu primaru, dal mi je. A pak jen stacilo si to
spravne zaregistrovat u CZ-NIC. Vse funguje naprosto spolehlive.
A naseho serveru se nikdo, krome lidi v vnitrni site, nepta - nemuze
(nastaveni firewall) a ani to nezkousi (logy z firewallu). Ptat se
podle SOA je pri beznem provozu nesmysl.

Leos Bitto