Telenor Was RE: Offtopic: Neschopny provider...

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Září 15 14:58:57 CEST 1999

> Uhm. Ja som myslel ze ked sa posiela ziadost o ip-cko z dns, tak sa posle
> hlaska vsetkym serverov vedenych v DNS.(aj primarovi aj sekundarovi).
> Potom pridu odozvy a spracuju sa.

	No ono to ani tak nebude jen prim, sec. ale spise libovolnym "zijicim"
(pokud si to BIND mysli) DNS serverum + aspon 2 rootove... - docela
dobre to lze pozorovat kdyz mate svuj cache DNS server za dial-upem a
pred diald vytacite... (ostatne neni to davno, co jsem si tu nadaval na
BINDa a jeho casto zbytecne dotazy ven..)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz