postgres a lockovanie

mIHAU webmaster na tony.cz
Úterý Září 14 13:40:21 CEST 1999

> Myslim, ze psat cokoliv o verzich < 6.5 je mateni neznalych uzivatelu. Verze
> 6.5 je opravdu o necem jinem nez to co to bylo predtim. PQ verze 6.4 jsem
> donutil k "divnemu" chovani i u operaci ktere nebyli nijak narocne...

Ale to je dost prekroucene - ja jen psal ze oproti pg6.4 je na tom pg6.5 v
oblasti vykonu TROCHU  lepsi, ale nijak podstatne. To znamena porad pruser.

Nebavme se o pouziti pg na nejakou aplikaci s 50 tabulkama atd. Kde to na webu
uvidite? Predstavte si treba obchod se sortem 100 000 titulu - to udelate na 3-4
tabulkach a transakce jsou zbytecne, nebot se nikdo s nikym nekope. Na tom si
trvam, neb takovy provozuji. Ale je pro vas podstatne, ze udelate select 1.5
rychleji s mysql nez s pgsql a ze load procesoru nevyskoci u 2
soucasnych klientu na 75%... A take je pro vas podstatne, ze tabulky vam
zaberou s mysql mnohem mene prostoru, takze za hosting zaplatite mene.

Howgh, tato debata mi pride docela neplodna.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)