postgres a lockovanie

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Září 15 14:35:12 CEST 1999

> Dobre. A co reknete o databazi, ve ktere nejte schopen udelat jiny ALTER
> TABLE
> nez pro pridani sloupce?

	A co se Vam na tom nelibi? Az doba pokroci a cas, ktery se stravi tim,
ze se budou implementovat tyto veci (pokud je vubec ucelne je
programovat quli komplexnosti), pak si stezujte, prozatim pokud vubec
nejaky alter table existuje, pak jedine pro pridani sloupce, je dobre se
podivat do SQL92... (zadne novejsi SQL nevyslo, pouze dodatky napr.
perzistentni objekty atd...)

> Stejne tak jako maji vyvojari MySQL dobre duvody pro nenapsani
> transakci.

	Jiste, ale proc tedy plno lidi chce srovnavat mySQL a PGSQL __JEN__ z
hlediska rychlosti, kdyz je to v principu nemozne, prece nesrovnavate
rychlost dinosauru a krokodylu a netvrdite ze krokodyl je na nic,
protoze je pomalejsi vidte...

> No tak tady jste s priurovnanim pekne ulitl.
> Kdyby stal mercedes a trabant stejnou cenu, myslite,
> ze by byla takova obliba trabantu?

	A o cem se bavime? O tom, ze mercedes ma jinou vybavu (asi jako pGSQL
ma transakce) => pokud chcu vice musim vice platit, v nasem pripade CPU
casem...

> Vemte si zeleznici - pSQL a kamion - mySQL.
> Chapete ty rozdily a ten pristup?

	Ne, vase prirovnani mi nic nerika...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz