Cestina v X11 na Slackware 4

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Úterý Září 14 15:05:19 CEST 1999

Karel Dudasek wrote:

> 1. Mate nainstalovane ceske fonty ?

ve fontech problem neni - ty am jsou

> 2. pouzivaji je prislusne programy ?

ale ano - ceske KDE

> 3. Jsou nainstalovany korektne locales ?

Myslim si, ze ano. Uz jsem vyzkousel nekolik variant nastaveni

> ... dal nevim, me chodi Slack 3.6 dobre. Jen nektere programy vzdoruji a
> ty nepouzivam.

Ten jsem taky pouzival a tam to bylo v pohode. Pak jsem udelal upgrade na
3.9(?) a pote 4.0 a jsem v koncich :-(

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00