min hw konfig mp3 player

Radovan Garabik garabik na mail.cern.ch
Úterý Září 14 14:22:40 CEST 1999

LVohralik na csas.cz wrote:
 : vazeni pratele,
 : poradite nekdo, jake jsou minimalni naroky na hw a sw pro prehravani mp3?

ja som nieco take skusal... zalezi od toho ake su to mp3ky, ak predpokladame
128 Kb/s stereo, potom na 100 MHz 486 ich mpg123 dokaze prehravat s
parametrom -m (downmix to mono), stereo vyzera ze je tak na hranici (ale uz
nestiha).
50 MHz 486 ich dokaze prehravat s -m -2 (tj znizena sample frekvencia na
polovicu), tu este takmer nepocut rozdiel (sice moj hudobny antisluch je
legendarny :-)). 8MHz 486 uz nestiha vobec :-)

toto sa tyka zvykovej karty, pri prehravani cez pcspeaker
50 MHz 486 nestiha ani pri znizenej sampling frekvencii na 11kHz,
ale 66 MHz uz stiha na 22 kHz (mono)

 : vec se ma tak, ze se me nelibi poslouchat neustale rozbihani a zastavovani
 : cdrom a tak si rikam ze bych postavil nejakou sunku se zvukovkou na linuxu

http://dmpc.dbp.fmph.uniba.sk/~krivanek/cdrom_speed/

 : (nebo s m$dos) a propojil to s PC (Win95) v jine mistnosti ethernetem.
 : diky za nazory

 : Ladislav Vohralík

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |