ANNONCE: apache-cs-php-ssl

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Září 14 18:30:39 CEST 1999

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> No dobre, tak by bylo dohodnuto, ze soucasti _dokumentu_ je
> neco v us-ascii a pak neco dalsiho. Problem stale je, ze po
> stripnuti http hlavicek (napriklad pri ukladani na disk pro offline
> browsing) uz nikdy nikdo neda dohromady, ze skript1.cgi byl
> puvodne image/jpeg a skript3.cgi byl text/html v japonstine.

To ovsem neni nedostatek HTTP ale filesystemu, do ktereho to
ukladate. Cetl jsem, ze BeOS uklada MIME typ k souboru, takze to pak
jde poznat.

> Pri FTP prenosu taky nerikam, v jakem kodovani je dokument. Jen
> rozlisuji ascii/binary, ne?

Treba je to tim, ze FTP protokol je stary asi 20 let na rozdil od
HTTP. Proc FTP rozlisuje binary/ascii, kdyz by mohl poslat
Content-Type a podle toho si vybrat prekodovani?

> Mimochodem, co takhle prenasel html stranky v ebcdic, at je
> zmateni uplne? :-)

Unicode mi pripadne trochu progresivnejsi. To ovsem neznamena, ze to
diky Content-Type: text/html; charset=ebcdic nejde (ale musite to
zadat v ASCII).

Brno, Czech Republic