Instalace RH6 - Kernel panic: Attempted to kill the idle task!

P.A. aligra na uo.fairnet.cz
Úterý Září 14 19:22:22 CEST 1999

Zdravim,

> Ja jsem delil 8 GB disk:
> /dev/hda1    20 MB     /boot    Linux native
> /dev/hda2    2 GB        /win     FAT32
> /dev/hda3    3 GB       /            Linux native
> /dev/hda4                                 Linux swap
> /dev/hda5    zbytek                  FAT32
>
> aby byl /boot filesystem na zacatku disku, a ne za za windoze. A slo to
bez
> problemu. Je sice pravda, ze kdyz formatoval linuxovou partisnu, tak to
> chvili trvalo. (3 GB)

Zmensit partition pod 2 GB jsme zkouseli,  ale problem se ukazal byt nekde
jinde. Kamarad mel totiz pretaktovany procesor K6-2 266MHz >300MHz. Po
pretaktovani zpet na puvodni hodnotu problem zmizel.K6-2 jsou vubec nejaky
divny (myslim pod Linuxem). Treba co se tyka ukoncenisystemu. Prikaz
shutdown -h now neprobehne cely a skonci chybovym hlasenim.
Zkousel jsem Linux nainstalovat na jinem stroji s K6-2 350. HDD byl jen 3.2
GB a byl na nem Wir98 (oddily neslo nastavit jinak nez pod 2 GB), tedy na
rozdelni disku se nedalo nic pokazit. Ale problem pri ukonceni zustal. Vim,
ze to asi nepatri pod tento subject, ale myslim ze to s nim alespon trochu
souvisi.

Nevite nekdo, co s tim a jak na tom je Linux a podpora AMD K6-2

Dekuji za vase odpovedi.
Pavel