Instalace RH6 - Kernel panic: Attempted to kill the idle task!

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Září 15 06:13:47 CEST 1999

Ja mam skoro vsude K6
K6-200, K6-300/66 K6-300/100 a K6-2-330/100.
A shutdown -h bezi naprosto bez problemu, ale mam vsude RH 5.2
kernel 2.0.36 2.0.37 2.2.9 2.2.10.
Ale pretaktovavat jsem ho nikdy nezkousel.
Dan