ANNOUNCE: Apache 1.3.9, cestina, PHP3, ... v RPM

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Září 15 13:54:35 CEST 1999

Ahoj,

ja vim, ze to tu je kazdou chvili, ale mozna se bude nekomu
hodit prave toto. Stravil jsem nekolik poslednich dni hledanim
a kompilaci nejnovejsiho Apache a dalsich veci zpusobem, ktery
by se co nejvice drzel zvyklosti RedHatu. Snazil jsem se najit
nejnovejsi rozumne verze vsech pouzitych soucasti (z minuleho tydne).
Zde nabizim prozatimni vysledek. Jsou to:

- apache 1.3.9 + zabudovany mod_czech 3.1.b4 pro 1.3.6,
                 ovsem patche upraveny pro 1.3.9
                 a zda se, ze to funguje
               + EAPI z mod_ssl verze 2.4.2, aby ten mod_ssl
                 pak mohl byt staven jako DSO
- openssl 0.9.4 - protoze tato verze je mod_ssl 2.4.2 vyzadovana
                  a RPM nekde od zdroje se zda ze jeste neexistuje
                  (snazil jsem se upgrade autorum poslat, uvidime)
- php 3.0.12 (tedy vlastne mod_php3)
             + patch pro mod_czech (vetsi buffer)