ANNOUNCE: Apache 1.3.9, cestina, PHP3, ... v RPM

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Září 15 15:46:35 CEST 1999

On 15 Sep 99, at 13:54, thus spake Ivo Panacek:

> Ahoj,
>
> ja vim, ze to tu je kazdou chvili, ale mozna se bude nekomu
> hodit prave toto. Stravil jsem nekolik poslednich dni hledanim
> a kompilaci nejnovejsiho Apache a dalsich veci zpusobem, ktery
> by se co nejvice drzel zvyklosti RedHatu. Snazil jsem se najit
> nejnovejsi rozumne verze vsech pouzitych soucasti (z minuleho tydne).
> Zde nabizim prozatimni vysledek. Jsou to:
>
> - apache 1.3.9 + zabudovany mod_czech 3.1.b4 pro 1.3.6,
>                  ovsem patche upraveny pro 1.3.9
>                  a zda se, ze to funguje

Hura! Dlouho jsem se tesil, ze to nekdo udela ;-). Jenomze ja to nepotrebuji
na RH, ale na BSDI. Muzu poprosit o ten opatchovany mod_czech? Na nem mi
totiz vzdycky skoncila kompilace.

Diky.

          Pavel Kraus
            CAA CR